Nejen nová, ale i ojetá auta lze upravit snížením podlahy v zadní části a instalací rampy pro snadné najetí vozíčkáře.
Náhoda tomu chtěla, že se nám v jeden okamžik sešly na jednom místě tři Citroëny Berlingo se sníženou podlahou: původní provedení z přelomu milénia, druhá generace z let 2008 až 2018 a současné provedení. Berlingo a jeho sesterské modely (Peugeot Rifter/Partner, Opel Combo, Toyota Proace City) se těší dlouhodobé oblibě a v poměru ceny k vnitřnímu prostoru téměř neznají konkurenci. Proto není překvapením, že se kromě zcela nových aut zabýváme i úpravami těch ojetých.
Jak je patrné ze srovnání světle modrého Berlinga druhé generace a tmavě modrého Berlinga III, konstrukční řešení úpravy se sníženou podlahou se drží osvědčených principů. Konkrétní provedení se přesto v detailech liší, vývoj sleduje zjednodušení manipulace s nájezdovou rampou i kvalitu provedení. Stříbrné Berlingo první generace je pak zástupcem jiného směru, jeho rampa je elektricky sklopná a doplněná o snížení světlé výšky při vyklopené rampě. Toto komplexní řešení je v současné době spíše na ústupu, z pohledu českých zákazníků je pak nevýhodou vyšší cena, kterou nelze pokrýt příspěvkem na úpravu.